Η Ubisoft αποκάλυψε λεπτομέρειες για το μεγαλύτερο μέχρι στιγμής update του Star Wars Outlaws, με έμφαση στη βελτίωση του παιχνιδιού σε τρεις βασικούς τομείς - τη μάχη, το stealth και τον έλεγχο των χαρακτήρων. Επιπλέον, ο creative director Julian Gerighty απομακρύνθηκε από το project για να επικεντρωθεί στην εταιρεία The Division, τον οποίο διαδέχθηκε ο νέος creative director Drew Rechner.
Ο Gerighty επιβεβαίωσε ότι σύντομα θα παραδώσει τα ηνία του Star Wars Outlaws σε συνέντευξή του στο GamesRadar τον περασμένο μήνα, εξηγώντας: «Ανακοινώθηκε ότι είμαι εκτελεστικός παραγωγός στο The Division, οπότε αυτές είναι οι τελευταίες μου εβδομάδες [στο Outlaws]». Και τώρα, ο νέος δημιουργικός διευθυντής Drew Rechner έδωσε μια ματιά στο μέλλον του Star Wars Outlaws.
Ο Rechner υπογράμμισε «τρεις βασικούς τομείς στους οποίους θέλουμε να βελτιώσουμε το παιχνίδι» σε μια νέα ανάρτηση του προγραμματιστή, ξεκινώντας από τη μάχη, όπου βλέπει μια «πραγματική ευκαιρία να προσθέσουμε περισσότερο βάθος και ενθουσιασμό... επιβραβεύοντας περαιτέρω την τακτική και την ακρίβειά σας». Το stealth, εν τω μεταξύ, θα δει βελτιώσεις στην «αναγνωσιμότητα και τη συνέπεια της ανίχνευσης των εχθρών», ενώ παράλληλα «θα παρέχει επιλογές για το πώς θέλετε να προσεγγίσετε κάθε συνάντηση».
Η τελευταία εστίαση του προγραμματιστή της Massive Entertainment είναι ο έλεγχος των χαρακτήρων, με το στούντιο να επιδιώκει να βελτιώσει «την αξιοπιστία της κάλυψης... την απόκριση της αναρρίχησης και του σκυψίματος [και] τη συνοχή του ελέγχου συνολικά». Όλα αυτά πρόκειται να διευθετηθούν στην έκδοση 1.4 του Star Wars Outlaws στις 21 Νοεμβρίου και ο Rechner λέει ότι συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με τις προγραμματισμένες αλλαγές θα ανακοινωθούν τις «επόμενες εβδομάδες» .
Διαβάστε επίσης: