Star Wars Unlimited - Ας μην ανησυχούμε ακόμη!

NewsRoom
By -


Οι σχεδιαστές παιχνιδιών στην FFG έχουν κάνει μέχρι στιγμής εξαιρετική δουλειά στην ανάπτυξη του Star Wars: Unlimited.  Έχουν βρει τρόπους να διορθώσουν ορισμένα θεμελιώδη ζητήματα που παρουσίασαν άλλα παιχνίδια, διατηρώντας παράλληλα το παιχνίδι διαδραστικό και ελκυστικό.  Ο σχεδιασμός των καρτών αποτυπώνει επίσης συγκεκριμένες νότες χαρακτήρων, πλασμάτων, σκαφών κ.λπ. ώστε οι κάρτες να φαίνονται σωστές από την άποψη του περιεχομένου τους και του ότι αποτελούν μέρος του σύμπαντος του Star Wars.


Είναι επίσης σχετικά γνωστό ότι τα σετ ένα, δύο και τρία αναπτύχθηκαν από κοινού και αργότερα χωρίστηκαν σε τρία ξεχωριστά σετ για την ευκολία της κυκλοφορίας τους.  Αυτό βοήθησε ώστε τα διαφορετικά θέματα από τα επιμέρους σετ να παίζουν καλά μεταξύ τους, ενώ δεν υπάρχει ουσιαστική υπέρθεση ή φαινόμενο «διαφοράς ισχύος» σε κάθε επόμενο σετ που κυκλοφορεί.


Ωστόσο, κάτι ήταν και συνεχίζει να είναι μια προσωπική ανησυχία.  Θα συνεχιστούν τα θέματα από τα τρία πρώτα σετ στα μελλοντικά;  Θα συνεχίσουν να υποστηρίζονται οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί και στη συνέχεια;


Τα καλύτερα, αλλά όχι μόνο, παραδείγματα είναι οι μηχανισμοί Bounty και Smuggle από το «Shadows of the Galaxy».  Μέσω της εφαρμογής που παλαιότερα ήταν γνωστή ως Twitter μεταδόθηκε ότι το επερχόμενο σετ δεν θα έχει κάρτες Bounty ή Smuggle.





Γιατί αυτό είναι ανησυχητικό;


Και οι δύο μηχανισμοί είναι διασκεδαστικοί.  Θα ήταν κρίμα να μην εμφανιστεί ξανά ένας ή και οι δύο ή να έχουν τόσο περιορισμένη υποστήριξη ώστε να ξεχαστούν.  Το Smuggle ειδικά φαίνεται καινοτόμο όσον αφορά τους μηχανισμούς των παιχνιδιών με κάρτες, καθώς δημιουργεί καταστάσεις όπου τα resources έχουν σημασία για κάτι περισσότερο από την απλή πληρωμή κόστους.


Ένα άλλο παράδειγμα που σχετίζεται με τον Πόλεμο των Άστρων προέρχεται από το Star Wars Collectible Card Game που δημιούργησε και δημοσίευσε η Decipher.  Ένα σετ θα κυκλοφορούσε και θα είχε όλα τα είδη των κανόνων αστεροειδούς πεδίου, χωρίς να ξαναεμφανιστεί ποτέ.  Ένα άλλο σετ θα είχε κανόνες για το τρένο των Jedi.  Ακόμα και οι κανόνες για τη Hoth shield generator υπήρχαν μόνο σε ένα σετ. Τελικά η Decipher έχασε την άδεια για το Star Wars και σταμάτησε να δημιουργεί νέες κάρτες. Τα μη δημιουργημένα μελλοντικά σετ τους θα μπορούσαν να έχουν επιστρέψει σε κάποιους από τους μοναδικούς κανόνες, ωστόσο τίποτα στις τυπωμένες κάρτες τους δεν δείχνει ότι αυτό ήταν πιθανό να συμβεί.





Και πάλι, τα δύο πρώτα σετ του Star Wars: Unlimited ήταν εξαιρετικά.  Το πρώτο σετ μπόρεσε να καθιερώσει τους νέους κανόνες και μηχανισμούς, διατηρώντας παράλληλα ένα υγιές meta game μέσω της showdown σεζόν του.  Το δεύτερο σετ πρόσθεσε μερικούς νέους μηχανισμούς και ενίσχυσε την κατάσταση του παιχνιδιού με πολλά events τον τελευταίο καιρό να έχουν εξαιρετικά διαφορετικούς leaders και decks.  Το τρίτο σετ φαίνεται να εισάγει μερικούς επιπλέον νέους μηχανισμούς, οι οποίοι μέχρι στιγμής φαίνονται ενδιαφέροντες με βάση τα spoilers που έχουμε δει μέχρι στιγμής.


Οπότε, κύριοι δημιουργοί, ας συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τους μηχανισμούς που ήδη υπάρχουν και ας μην τους υποβιβάζουμε σε μεμονωμένα σετ και να μην τους δούμε ποτέ ξανά σε μελλοντικές τυπωμένες κάρτες.


Σωστά;


Διαβάστε επίσης: 

Παρουσίαση χαρακτήρων - Qi'ra

Tags: